dugur

Alla inlägg under juni 2012

Av Jenny - 21 juni 2012 11:03

Shit, 2 hela inlägg på en vecka... kanske bör chilla lite så ingen dör av överkonsumtion. Eller vafan de nu heter.


Åkte ut på kvällen igår vilket e najjz eftersom då får man ridbanan för sigsjälv (mohahah) så planerade att rida barbacka utan tyglar. Men kossan e bra på att fucka upp mina planer. Har ju kommit en sån söt liten flicka till flocken nu så kossan och den oranga saken måste såklart bråka sönder om henne. Självklart har jag lärt min häst hur man e bäzt så han vinner ofc. Men den oranga saken är så jävla envis och vägrar ge sig så min fina ko har fått ett fett jävla bitsår mitt på ryggen. Precis där man sitter. Självklart. Äckliga djur.


Satteh löshoppade lite iställe. Gick riktigt bra, han var fett taggad. Slutade vid 1,10cm då han hoppade riktigt fint. Hade tänkt ta me kameran men självklart glömde jag den. Inte lätt att va senil.


Idag åker mami ut och bara gör rent och kladdar kladd på hans sår så får han vila lite. Ciaaaoo

Av Jenny - 19 juni 2012 13:32

Aloha misskötta och ignorerade blogg! Här sitter jag i min mörka instängda lya och lyssnar på skräpig skrikmusik. Riktigt fett.


Har ju sommarlov nue men det verkar inte min efterblivna perfekta hjärna inse. Sover som ett as och vaknar i panik mitt i natten?? Onödigt svar JAA. Orkar inte. Och som många till sin förskräckelse fått äran att uppleva är jag farligt när jag inte fåt sova. Satteh jag besparade kon en ridtur idag... känner mig själv tillräckligt bra iaf för att inte rida när jag e trött, blir aldrig bra då.


Red iaf lektion igår för Tina. Tror att sist ja red lektion faktiskt också va för Tina.. vilket var för typ 1 ½ år sen. Här e vi aktiva. Nej men de gick bra.. måste börja rida mer lektion. Måste få det sådär strukturerat. Annars rider ja bara runt och lallar typ. Men ska försöka rida lite mer lektioner nu.


Nu tänker jag dränka mina sorger i godäcklig sockerfri jordgubbssaft och sova lite så ja kanske blir människa igen. PUSS


 

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards