dugur

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Rubrik saknas

Av Jenny - 3 oktober 2012 13:53

SHUUUU BRÄÄÄÄÄÄ


Tänker inleda detta inlägg med att skylla ifrån eventuella stavningsfel på mitt missfoster sötnos till katt vars största hobby är att klampa runt på tangentbord. Ibland tror jag att dom gör det bara för att jävlas. För det kan ju knappast vara den mysigaste platsen i hela vårt vida universum att ta en tupplur på.Tur för henne att hon e söt. Nästa katt ska jag lära att frukta tangentbord, skrivbord och andra obekväma platser den kan tänkas vilja beslagta. På måndag kommer nämligen en bejbymisse hem till mig. Tjoho. En av skolans ladugårskatter fick nämligen massa småkissar som blev till salu. Jag kirra en direkt. Haha dessutom har den ett underbart namn; Sambuca.


Jaa det här skulle ju egentligen vara ett inlägg om min ponni. Dugur. Någon som kommer ihåg honom? Haha fast nu har jag glömt bort vad jag skulle skriva men vad gör det. Det är typ som när man alltid går in till sitt rum och ska hämta nått men när man kommer dit har man glömt vad. Haha. Ska snart ut och rida bebo för första gången sen han flyttade. Gick på en promenad i måndags och släppte han lite i rudhuset också, tänkte rida först men han kändes så stressad så sket i det. Igår fick han vila, det behövde han nog. Dugur är ju så otroligt efterbliven och det tar lång tid för honom att processa nya saker. Men nu fakking kör vi baaaa.


Ska väl visa en bild också på lilla Sammy. Typ. Eller nått. Hallå. Bäst att ge lite cred till Ello oxå som tagit bilden så hon inte blir sur och slår mig. hähä.

 

Alltså den är ju så söt så man bara vill gå och äta en fisk eller nånting. Oj vänta det där blev nog fel.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 23 oktober 2012 12:45

Tjenare snyggingar! Nu byter jag bloggportal till nattstad! Följ mig där ( jag vet att ni vill )   http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/...

Av Jenny - 19 oktober 2012 12:23

Jag mår sinnesjukt dåligt för tillfället och orkar inte blogga. Återkommer när jag är människa igen....

Av Jenny - 13 oktober 2012 15:59


Jag vet att jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mer ska tävla. Men för min bitterhets skull tänker jag säga det i alla fall. Jag ska aldrig mer tävla.   Imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allt och somna om. Mår fortfarande som...

Av Jenny - 12 oktober 2012 22:40

Haha asså. Råkade trycka på publicera på förra inlägget innan jag hann skriva nått. Och eftersom bloggplatsens mobil app är helt jävla värdelös går det inte att ta bort från iPaden. Och jag menar orka gå till en dator. Egentligen orkar jag verklig...

Av Jenny - 11 oktober 2012 20:47

Nu är min fina misse installerad i sitt nya hem. Trots den EXTREMT traumatiska bilfärden verkar hon kommit över sin skeptisism och insåg att jag nog trots allt är det bästa som hänt sen bacon. ...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards