dugur

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Brummbruuuuum

Av Jenny - 5 oktober 2012 15:22

Åkte till stallet igår och tänkte ge mig ut på vilda äventyr i skogen men bebo hade tappat en sko på vänster fram. Såklart. Inte bitter inte alls nejnejnejnejnejnej. Kände igenom honom och han var inte varm eller ömmade när jag gick med honom så red tappert ut en kort runda i mörkret i alla fall. Hittar ju ingenstans än så red lite dit jag kände för. Gick lite höger, lite vänster och en hel del mot mitten. Tvingade min invalida mor med mig som haltade fram på grusvägarna. Jag är en underbar dotter.


Min fina hingst gick otroligt fint när han inte var upptagen med viktigare saker som att bli rädd för precis allt i sin omgivning. Igår var det fullt med läskiga saker precis överallt. På ett ställe stod det en människa. EN MÄNNISKA! Vem vet vad för onda planer hon hade i baktankarna? Vi stötte även på en bänk som faktiskt såg ut som att den skulle hoppa på oss precis närsomhelst. Sån tur är klarade vi oss helskinnade. Farligst av allt var trädet som bara stod där. Mitt i skogen. Klart att man blir rädd när det helt plötsligt står ett till träd som ser precis ut som alla andra. Livsfarligt.


Vi klarade oss med livet i behåll denna gång men vi får se hur det går idag. Wish me luck.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 23 oktober 2012 12:45

Tjenare snyggingar! Nu byter jag bloggportal till nattstad! Följ mig där ( jag vet att ni vill )   http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/...

Av Jenny - 19 oktober 2012 12:23

Jag mår sinnesjukt dåligt för tillfället och orkar inte blogga. Återkommer när jag är människa igen....

Av Jenny - 13 oktober 2012 15:59


Jag vet att jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mer ska tävla. Men för min bitterhets skull tänker jag säga det i alla fall. Jag ska aldrig mer tävla.   Imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allt och somna om. Mår fortfarande som...

Av Jenny - 12 oktober 2012 22:40

Haha asså. Råkade trycka på publicera på förra inlägget innan jag hann skriva nått. Och eftersom bloggplatsens mobil app är helt jävla värdelös går det inte att ta bort från iPaden. Och jag menar orka gå till en dator. Egentligen orkar jag verklig...

Av Jenny - 11 oktober 2012 20:47

Nu är min fina misse installerad i sitt nya hem. Trots den EXTREMT traumatiska bilfärden verkar hon kommit över sin skeptisism och insåg att jag nog trots allt är det bästa som hänt sen bacon. ...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards