dugur

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Jenny - 5 oktober 2011 23:30

Överskriften har talat, en blogg om min häst och mitt hästliv. Mest för att jag vill få en bra översikt över vad jag och min havremoppe egentligen gör. Vissa har ju en söt liten bok i stallet som de skriver i efter varje ridpass men att skriva för hand är alldels för ansträngade för mig.
Har haft en helt sjukligt bra uppdaterad blogg ínnan men den var så rörig och gaaah, inte bloggat på aslänge so I wanted a fresh start.
Nån gång ska jag orka göra en stört cool design på den här bloggen men ja fattar nada av all "coding" som man säger på nördspråk satteh det får vi roa oss med en annan gång.
 
Är aptrött och ska upp tidigt imorn och klappa kor på huvet, godnatt folket.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards