dugur

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jenny - 1 december 2011 17:19

Faaan va det stormar här?? Fett glad att jag skippa att haka på mickan, jennifer och fanny t VH. hähä.


Hade markarbete idag för Carro. Pröva en ny liten (gigant. skojar inte hon var fett stor) powny  som hette Weltina. Sjukt härlig häst! Hon hade så jävla mycket power i sig! Efter vi var klara m markarbetet fick de som ville galoppa av lite på fyrkantsspåret, galet mysig polle som man bara behöver lätta lite i sätet så tar hon kraftsprång frammåt. FIN PONNI. Faaaan vad jag ÄSLKAR fart. Gillar ju inte ston annars men hon var fan härlig. Dock känns det som jag inte har någon kroppskontroll whatsoever. Fladdrar runt som en vante åt alla håll. Men vaska man göra- bara träna på läre ju bli braaa.


Jag gillade Weltina för att hon inte var en åsna som ALLA ( nej jag kategoriserar aldrig ) andra storhästar är.


Sista ridlektionen för den här terminen och efter jul ska jag ju hålla på m trav.. ifall jag inte byter till lantbruk. Hmm livets stora fråga!

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards