dugur

Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Jenny - 2 oktober 2012 15:31

Cha cha bloggen!


Alltså jag tycker det bästa som finns är att skryta. Helst ska man göra det riktigt övertydligt men vara alldeles för mentalt efterbliven för att förstå hur extremt töntig man är. Ett hett tips alltså på hur ni ska flirta med mig. Jag tänker därför berätta om alla miljarder blågula jag och Dugur har med oss hem från VM, SM osv.


Haha vid flytten fick mina prisrosetter åka på en sväng sightseeing hem till min vackra bonad. Har precis kollat upp alla gamla tävlingsresultat och skrivit ner på rosetternas baksida. Det kommer bli kul att kunna kolla på när jag blir gammal. Vilket jag aldrig tänker bli. Kanske fysiskt men psykiskt kommer jag nog alltid förbli 7 år gammal.


Här är dom alltså ( ALLA 9!!! SHITES POMMES FRITTES!! ). 3 av dem tillhör egentligen Gnyr, min (förra?!?!?!?) stallägares gamla häst. Tur att inte Dugur läser den här bloggen, som egentligen är hans. Då hade han nog anklagat mig för otrogenhet. Har även ett plakat ( eller vadfan det nu heter ) men hittade inte det. Okej nu ljög jag, har inte ens letat. Vet vart den ligger men orkar inte lyfta på rumpestumpen och hämta den.

Från början var såklart alla rosetter blugula men råkade tvätta dom på fel värme i tvättmaskinen så det blandades ut till lite varierade färger. OOPS.


(Åh jag orkar inte rotera den. Ni får helt enkelt framstå som lite felskapta och vrida på huvet där ni nu sitter, på en bajjamajja, i en skorsten, vid en avlägsen bensinmack i norra azerbajan- vad vet jag.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards