dugur

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Jenny - 20 september 2012 22:57

En av de absolut bästa sakerna med att va mig är hur glad jag kan bli för småsaker. Ungefär som för 10min sen när jag insåg hur man hoppar mellan rader på en iPad och kan alltså styckindela. Tycker nämligen det är jobbigt att läsa texter från iq befriade människor som inte styckindelar eller misshandlar sin lilla "enter" knapp och använder styckindelning värre än vad Kissie stavar. Blev ännu gladare när jag sen insåg att bloggplatsen har en blogg app! Mucho najjs för lata energisparande människor som mig då ipaden är sjukt smidig att ha m sig, till å m på toan. Den här egenskapen är bra eftersom man ofta blir glad. En av mina inte lika bra talanger är att jag alltid börjar prata om massa annat än det jag tänkt prata om tills jag glömt bort vad det var jag skulle säga från början. Hähä.


Min plan att åka till stallet igår misslyckades eftersom min mor hade smidigt onda planer angående min ponni utan attt informera mig. Det var absolut inte så att hon hade haft det bokat länge och jag kom spontant och bestämmde mig för att rida utan att snacka m henne. Nej. Följde med idag iställe när hon skulle rida lektion för Tina. Jag höll på att dö exakt 27 gånger av en överdos av ridsugenhet. Tur för mina stallkompanjoner att jag är så bra på att hantera mina känslor, annars hade jag nog hoppat ( kravlat ) upp på någon kuse i stallet och skuttat iväg.


Känner mig fortfarande som en vindruva som håller på att trampas till vindruvsjuice av en ful gammal gubbe med nagelsvamp men i helgen ska jag må bra så jag tillslut får rida. Ska rida på skolan imorn oxå. De ska bli kul.


Har inga fina bilder på min kötbulle on the ipad så tänker blända er med min personliga skönhet istället. Puss mina små pruttar

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards