dugur

Alla inlägg den 24 september 2012

Hej

Av Jenny - 24 september 2012 22:33

Nu har jag vart och kollat på blondinbella och hennes gnagare oj jag menar ko. No offense man, hoppas ingen hann bli frustrerad och kommer med vilda anklagelser.


Det var i alla fall kul att se hur duktig min lilla sockertopp och hennes flygande pansar-elefant är. Ska tvinga ut dom på tävlingsbanorna snart hähä. I am an evil mastermind mohahha. Jag blev helt hemskt ridsugen och känner framförallt för att hoppa. Men icke ( ordval som någon som medverkat i en Pilsnerfilm ), imorn ska min mami rida och på onsdag ska jag ut och leta kottar i sjumilaskogen med min åsna.


BTW ( här kom ett lite mer hippt ordval ) har jag tillslut lagt till en header. Den känns ju lite mer ohipp än mina häftiga val av ord därför ska den bytas snart. Men jag funderar på att byta bloggportal och vågar därför inte genomgå några drastiska förändringar ( =är för lat för att senare orka göra om den )

BTW 2 om någon nu checkar in min blogg från sin teflån kolla som webbverision iställe eftersom mobil verision är tusen gånger mer ohipp än ordval som sablar eller dra mig baklänges eller ohipp.


Nu ska jag tejpa upp ögonen med silvertejp för att hålla mig vaken genom världens sämsta film jag måste kolla på för ett skolarbete. Egentligen har jag ingen aning om hur den är men den är exakt 20 år gammal och alla gamla filmer är dåliga. Om de inte är Disney filmer, då är dom bra.


En bild på blondie och sportkossan.  


Av Jenny - 24 september 2012 16:08

Har fått bra kontroll över mina shoppaholicbesvär men kan inte alltid kontrollera besten inom mig som hungrar efter onödiga saker. Jag har därför köpt ett nytt reflextäcke trots att jag redan har ett fullt fungerande. Säger till mig själv att jag kommer behöva det i vinter eftersom det är tjockare än mitt andra vilket min skalliga prins kommer må bra av när det är minus etthundratjugiotre grader celcius ute. Fast egentligen ville jag bara ha det för att det är rosa. OOPS BUSTED.


Som pedagogisk förebild tänker jag visa en bild för att inte lämna er alla i djup förundran över hur detta täcke ser ut. Men eftersom jag inte har använt det till kötbullen än snor jag en bild från hööks hemsida ( coolt va? ). Då kan jag ju även pepåka att jag har de roosa bootsen ( vilka jag har haft i över 1 år men aldrig använt ) men eftersom jag är en rebellisk person köpte jag inte damaskerna. Den jättefula halsringen följde med täcket. Hejdå.

 

Av Jenny - 24 september 2012 12:21

Hej min lilla blogg. Egentligen ska jag va i skolan nu men har hört att alla coola barn skolkar så det vill jag också göra ( bussen går inte ). Känner mig lite busig. Ungefär som häromdan när jag körde bil olagligt ( hade glömt att sätta på övningskärningsskylten ). Riktig adrenalinkick, kände mig helt wild and crazy.


Okej, some seriousenesesesses now plz. ( Hur fan man nu gör sånt?? ). Har vart sämst på att blogga men det är bara för att jag vill att det ska verka som jag har ett liv. Framstår jag som häftig nu? Hähä. Okej, for real. Har inte riktigt orkat blogga nått i helgen och har inte haft tid till det heller. Men framförallt har jag inte känt att jag haft nått att skriva trots att jag ridit like a crazy person den här helgen. Har träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade och skavsår i ( inte på ) rumpan. Hade tänkt flera gånger att blogga men kändes sjukt ointressant. Ungefär såhär hade nog ett bloginlägg sett ut:


"Hej. Idag red jag. Det gick dåligt. Nu är jag trött. Hejdå". Antagligen hade jag ljugit oxå och sagt massa galna saker som tex att jag ryktat.


Ikväll ska jag kolla på min andra hälft när hon hopptränar sin ko - som jag btw var och red igår. Det gick dåligt. Jag var trött. Hejdå.


  

Jag vet vad ni tänker nu och ja, den här bilder är extremt relevant till min hästblogg. + att det är en cool keps med i bilden. Och alla gilla coola kepsar.

Av Jenny - 24 september 2012 12:11

Kära dagbok.


Jag har insett vad kärlek är. Kärlek är ett stort ful-fux-färgat sto som går vid namnet Weltina.


I'm in löv.


 

Såhär ser alltså min kärlek ut. Har ingen egen bild på henne så var lite olaglig och tog en bild jag hitta på google. Don't tell anyone hähä.

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards