dugur

Direktlänk till inlägg 24 september 2012

Busigt

Av Jenny - 24 september 2012 12:21

Hej min lilla blogg. Egentligen ska jag va i skolan nu men har hört att alla coola barn skolkar så det vill jag också göra ( bussen går inte ). Känner mig lite busig. Ungefär som häromdan när jag körde bil olagligt ( hade glömt att sätta på övningskärningsskylten ). Riktig adrenalinkick, kände mig helt wild and crazy.


Okej, some seriousenesesesses now plz. ( Hur fan man nu gör sånt?? ). Har vart sämst på att blogga men det är bara för att jag vill att det ska verka som jag har ett liv. Framstår jag som häftig nu? Hähä. Okej, for real. Har inte riktigt orkat blogga nått i helgen och har inte haft tid till det heller. Men framförallt har jag inte känt att jag haft nått att skriva trots att jag ridit like a crazy person den här helgen. Har träningsvärk i muskler jag inte visste att jag hade och skavsår i ( inte på ) rumpan. Hade tänkt flera gånger att blogga men kändes sjukt ointressant. Ungefär såhär hade nog ett bloginlägg sett ut:


"Hej. Idag red jag. Det gick dåligt. Nu är jag trött. Hejdå". Antagligen hade jag ljugit oxå och sagt massa galna saker som tex att jag ryktat.


Ikväll ska jag kolla på min andra hälft när hon hopptränar sin ko - som jag btw var och red igår. Det gick dåligt. Jag var trött. Hejdå.


  

Jag vet vad ni tänker nu och ja, den här bilder är extremt relevant till min hästblogg. + att det är en cool keps med i bilden. Och alla gilla coola kepsar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 23 oktober 2012 12:45

Tjenare snyggingar! Nu byter jag bloggportal till nattstad! Följ mig där ( jag vet att ni vill )   http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/...

Av Jenny - 19 oktober 2012 12:23

Jag mår sinnesjukt dåligt för tillfället och orkar inte blogga. Återkommer när jag är människa igen....

Av Jenny - 13 oktober 2012 15:59


Jag vet att jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mer ska tävla. Men för min bitterhets skull tänker jag säga det i alla fall. Jag ska aldrig mer tävla.   Imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allt och somna om. Mår fortfarande som...

Av Jenny - 12 oktober 2012 22:40

Haha asså. Råkade trycka på publicera på förra inlägget innan jag hann skriva nått. Och eftersom bloggplatsens mobil app är helt jävla värdelös går det inte att ta bort från iPaden. Och jag menar orka gå till en dator. Egentligen orkar jag verklig...

Av Jenny - 11 oktober 2012 20:47

Nu är min fina misse installerad i sitt nya hem. Trots den EXTREMT traumatiska bilfärden verkar hon kommit över sin skeptisism och insåg att jag nog trots allt är det bästa som hänt sen bacon. ...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards