dugur

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Jenny - 6 november 2011 22:19

yo bré.

Vart på kryssning i helgen och knappt sovit nånting, smart som alltid gjorde jag det sjukt bra-iga valet att åka direkt till stallet. Vart absolut på tipp topp. Nä men gjorde inte så mycke, longera lite bara.

Men det gick bra iaf, D var pigg och glad - märks stor skillnad på honom sen han blev klippt. Tar dock tillbaka det där med att jag är bra på att klippa. Dugur är fan mer randig än en zebra!


Flyttar till Berga imorn satteh kommer ju inte åka ut till D längre på vardagarna. Förhoppningsvis får han en plats i skolans elevstall snart så han kan bo där med mig :)

Extremt intressant inlägg, visst? Intressesmurfarna i era små huvuden borde ha dött av överbelastning vid det här laget!


fin ko är fin  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards