dugur

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jenny - 14 november 2011 17:10

Har nog aldrig varit så trött eller hungrig som nu när jag börjat Berga..


Hade ridövningar idag igen, red en ponni som heter Locco. Skulle fortsätta träna skänkelvikningar på öppen volt. Skänkelvikningarna gick bra fast när jag får för mycket att tänka på låser jag lätt innerhanden.. men det är ju lätt att fixa. Annars gick det piss i början men bra på slutet. Är ju inte van att rida varken på ridskola, storhäst eller olika sorts hästar varje vecka. Så det tar ett tag för mig att hitta knapparna men men, sånt man lär sig häh :)


Känner mig förövrigt som en superstar när läran ger nya instruktioner och sen säger "Titta på Jenny och Locco, PRECIS så ska det se ut!!". mhaha


Har även kommit fram till varför det är så stor skillnad på Dugur och storhästar. Dugur är ju mer som en säl-ko medan dom här jättarna är mer som åsnor.


Det där  gjorde säkert perfect sense till er alla. eller?



världens finaste ko <3  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards