dugur

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Jenny - 28 november 2011 15:14

Hahah kom bara och tänka på förra året när jag och mami var på globen. Vi hade ju platserna breve gud där hästarna såg ut som myror uppifrån. Fett meningslöst att sitta på C läktaren. Såg iaf att nere på A läktaren vare asmånga lediga platser så vi drog ner och chacka dom. Kände oss feeeet m smarta (: Fast efter ett tag börja man ju undra varför det var så många tomma platser just där och varför alla som satt där hade kostym och var så finklädda.. kameramännen undrade jag aldrig över, fattade dirr att alla gick dit för att få några nice shots på mig. Sen när vi ska därifrån ser vi att det här visst var VIP läktaren där typ Agrias VD och skit satt. Hähä fast iofs passar det ju mig bra eftersom jag är en very important person.


Tyckte att ni behövde veta det. Haha gick till skolan iaf idag - dutti chey! Har praktik vecka igen och hade traktorövningar.. Man går ju typ inte i skolan på Berga, man leker bara. Känns iaf så. Men det blir nog värre. Fick samma mentalt-rubbade lärare som sist som ville att jag först skulle köra en fet traktor med ett asfett släp på typ 100 meter. Sen skulle jag backa sicksack mellan koner. Sen Fickparkera. Haha men det var fan kul, höll på att dö några gånger bara. Såg typ mitt liv passera förbi och det ända jag kunde tänka var "Faaan, dör jag här idag så dör jag på en bondgård. Fett sorgligt."



en sån här gullig liten John Deere vare jag fick köra. aka 5an på Berga. Iaf i början, sen när vi skulle parkera och så körde jag lilla blå. Vafan det nu är för nått.

Av Jenny - 28 november 2011 00:31

halloj halloj!


Var f1 cool och trotsade min sjukighet idag och red.. men tog d rätt lugnt, red en kortis barbacka utan tyglar. Värmde upp i korallen sen gick jag in i paddocken och ställde upp en hinder och hoppa lite, fast när ja hoppa satte jag på en grimma hähä.


FETT INTRESSANT VA?????


Ahh juste ja var på globen horse show precis m mami sen träffa vi fanny och anna oxå, lägligt fanns det två lediga platser breve oss så dom skutta ner från sina mobbade platser uppe i himlen till våra vip platser. front row baby, bara för oss som är lite extra coola. Måste rida i globen någongång eftersom det finns m på min lista över saker jag måste göra innan jag dör.. vet inte bara exakt vad jag ska göra ännu. Kan ju vänta tills jag blivit världkändis och va m på stjärnornas hoppning, eller va m på islandshästshowen? finns ju allti några m... Eller kanske ett privat shownummer när jag rider barbacka utan tyglar.

Ja som ni fattar har jag ju massa saker jag kan göra så det är bara att jag bestämmer mig för vilken sen jävlar. eller så tar jag alla 3.

Shoppa lite i anexet oxå men inte så mycke, blev 2 schabrak - ett mörkgrönt och ett ljusblått ( ska fan ha cred att jag valde bort det rosa mot det gröna) - 1 par ridbyxor och 1 bar röda senskydd.


ridbyxorna ser galet fula ut när man ser dom men är fett snygga på ^^  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards