dugur

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Jenny - 29 november 2011 18:40

tjenixen pårej pudding, ståru här och dallrar


Jag stinker verkligen. Trots att jag har dushat. ÄLSKAR LUKTEN UTAV LADGÅRD!!! Efter skolan tagga jag till muisarna för att sällskapa Nina som hade ladgårstjänst.. haha eftersom jag är cool och hoppa på linjen sent har jag ju missat allt sånt ( score! ). Satteh jag fick lära mig att mjölka. Hatar ju kor mer än jag hatar chilli con carne. Men det var fan inte så hemskt som jag trodde. hähä fast jag är ju lite old school av mig och trodde fortfarande man satt med en hink och mjölka för hand.. men så vare ju tydligen inte, man har värsta maskinerna.

Hade iaf ridövning innan, fortsatt sitsträning fast utan stigbyglar och vi skulle longera varandra.. modiga ridlärare säger jag. Men det gick väl okej, studsar fortfarande runt som en studboll men det blir ju iaf bättre. hähä. På torsda ska vi ha hoppning / markarbete.. fett m kul! Och på fredag har jag svinhustjänst.. just kill me now please.


Ja, detta var ju ett helt galet intressant inlägg och jag förväntar mig att ni alla känner att ni lärt er något fett spännande.


det är alltså sånna här jag umgås m på Berga.  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards