dugur

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Jenny - 13 november 2011 15:48

Fyfan va död jag är, tröttare än en svamp just nu. Ibland skulle jag vilja vara en björn så jag kunde gå och sova flera månader i rad.


Iaf så har jag ridit både idag och igår. Faaan va mycket han har tappat. Inga muskler kvar whatsoever. Men jaja, det går ju att träna upp.. men nu håller han ju på att sättas igång satteh blir ju bara lugnt. Men han känns riktigt fin annars faktiskt, extremt känslig för alla hjälper. Men det kan ju också bero på att jag nu vant mig vid att rida åsnor.


Red ut själv idag, galet skönt att D är chill med att vara ensam och inte stressar upp sig :) Hähä jag är ju en sorts mastermind på att lobotimera hästar.


Tror nog att detta inlägg tog död på de sista intressesmurfarna i era små huvuden!


 

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards