dugur

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Jenny - 21 november 2011 10:23

ähääääää tjenix blogg.


Haft no time to blogg this helg så tänkte uppdater nu . gulligt av mig visst.


Lördag: Blää. och hurra. Hade tänkt att rida ut m sportkossan och hans ägare men det var ju elg jakt såklart så NÄÄÄJ. Red lite i paddocken iställe. Gick åt helvete. Dugur var så stum i munnen och lyssnade inte alls på hjälperna. Gick verkligen inte bra. Så jag kastade av tränset iställe och träna bara kommunikation och då gick det såklart awzuhm. Lyssnade så galet bra, gjorde skitfina avsaktningar precis när jag bad om det och allt gick verkligen perfekt. Haha visade sig att jag bara stängt igen grinden och inte hakat fast den så precis när jag gör en avsaktning vid grinden blåser den upp. D sticker glatt ut huvudet och jag var helt säker på att han skulle sticka upp t stallet m mig. Men nope, ber han stanna och lägger till ytterskänkeln så vänder han in igen. Snacka om att vara för lydig korkad för sitt eget bästa.


Söndag: Eftersom vår plan på att rida ut i lördags failade totalt gjorde vi det i söndags iställe. D var lite seg först men sen så, efter gallopen blev han återigen den rabiata kon som döljer sig där inne någonstans. Galoppa som en jävla dåre och börja fladdra lite m glädjeskutt. Så jävla kul. Älskade ponni.


Och eftersom jag slutar så jävla sent hela veckan får jag inte rida D igen förrän på lördag. sux 2 b me.


Det är det här vi gör bäst <3  

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards