dugur

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Det var en gång..

Av Jenny - 28 november 2011 15:14

Hahah kom bara och tänka på förra året när jag och mami var på globen. Vi hade ju platserna breve gud där hästarna såg ut som myror uppifrån. Fett meningslöst att sitta på C läktaren. Såg iaf att nere på A läktaren vare asmånga lediga platser så vi drog ner och chacka dom. Kände oss feeeet m smarta (: Fast efter ett tag börja man ju undra varför det var så många tomma platser just där och varför alla som satt där hade kostym och var så finklädda.. kameramännen undrade jag aldrig över, fattade dirr att alla gick dit för att få några nice shots på mig. Sen när vi ska därifrån ser vi att det här visst var VIP läktaren där typ Agrias VD och skit satt. Hähä fast iofs passar det ju mig bra eftersom jag är en very important person.


Tyckte att ni behövde veta det. Haha gick till skolan iaf idag - dutti chey! Har praktik vecka igen och hade traktorövningar.. Man går ju typ inte i skolan på Berga, man leker bara. Känns iaf så. Men det blir nog värre. Fick samma mentalt-rubbade lärare som sist som ville att jag först skulle köra en fet traktor med ett asfett släp på typ 100 meter. Sen skulle jag backa sicksack mellan koner. Sen Fickparkera. Haha men det var fan kul, höll på att dö några gånger bara. Såg typ mitt liv passera förbi och det ända jag kunde tänka var "Faaan, dör jag här idag så dör jag på en bondgård. Fett sorgligt."



en sån här gullig liten John Deere vare jag fick köra. aka 5an på Berga. Iaf i början, sen när vi skulle parkera och så körde jag lilla blå. Vafan det nu är för nått.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 23 oktober 2012 12:45

Tjenare snyggingar! Nu byter jag bloggportal till nattstad! Följ mig där ( jag vet att ni vill )   http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/dugur http://www.nattstad.se/...

Av Jenny - 19 oktober 2012 12:23

Jag mår sinnesjukt dåligt för tillfället och orkar inte blogga. Återkommer när jag är människa igen....

Av Jenny - 13 oktober 2012 15:59


Jag vet att jag skulle ljuga om jag sa att jag aldrig mer ska tävla. Men för min bitterhets skull tänker jag säga det i alla fall. Jag ska aldrig mer tävla.   Imorse när klockan ringde ville jag bara skita i allt och somna om. Mår fortfarande som...

Av Jenny - 12 oktober 2012 22:40

Haha asså. Råkade trycka på publicera på förra inlägget innan jag hann skriva nått. Och eftersom bloggplatsens mobil app är helt jävla värdelös går det inte att ta bort från iPaden. Och jag menar orka gå till en dator. Egentligen orkar jag verklig...

Av Jenny - 11 oktober 2012 20:47

Nu är min fina misse installerad i sitt nya hem. Trots den EXTREMT traumatiska bilfärden verkar hon kommit över sin skeptisism och insåg att jag nog trots allt är det bästa som hänt sen bacon. ...

Presentation

Den här bloggen handlar om mig och min 4åriga arabhingst förklädd till en fet kötbulle med isländsk härstammning. I bloggen kommer ni få följa oss på vår jakt att ta över världen.

Translate blog

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards